torsdag 9. april 2009

Lekestund og bilder

Siden jeg var så godt i gang så kommer her mitt andre blogg innlegg på samme dag;)


Har blitt mye leking på meg de siste dagene. Har løpt løs og lekt med andre firbeinte hver eneste dag, kjempe kjekt. Og i går var jeg og matmor på dyrebutikk og kjøpte ny sele, to nye leker og et stort bein som jeg fikk velge ut selv (kan vel si at jeg er ganske bortskjemt ja).

Jeg og Kiba i artig lek. Jeg underst såklart:)
Her har du oss, jeg leder ann!! Kiba er 3 måneder eldre enn meg, og vi er veldig gode kompiser. Leker kjempe fint sammen.

Her ser dere beinet jeg fikk og den ene leken, snadder:)


Sånn ser jeg altså ut, tror jeg kunne trengt meg en ny klipp etterhvert:)




2 kommentarer:

  1. Flott å få se noen bilder av deg lillebror! Jeg må jo holde litt øye med dere små søsknene mine, og følte veldig med Sea King skjønner du fordi jeg også var en snartur tilbake på Kelimoor før M&M fant meg - men da var jeg bare 11 uker. Håper Sea King får det like bra hos sin nye familie som det jeg fikk :-) Ser ut som om du koser deg med Cecilie - dere er jo liksom C&C - he he. Klem fra storesøs Tea

    SvarSlett
  2. C& C = kult, marianne! Flott med så mange kompiser Casper! Og du ser jo ut til å være en riktig kul kis Casper, galant med både yngre og eldre :-)

    SvarSlett