søndag 24. mai 2009

Trening

Ja her i huset går det i trening for tiden. Jeg og Casper går på to kurs samtidig, så vi har mer enn nok å trene på..nesten så jeg blir svett bare av å tenke på det. Men kan ikke si at jeg ser så voldsomt store fremskritt egentlig, så har fått en del tips om å trene korte økter med bare fokus på et element. Jeg har det vel litt med å begynne på mange ting og aldri komme i mål med øvelser. Så mor må skjerpe seg og planlegge treningen litt:)

Fikk en god nyhet for en ukes tid siden da jeg fikk røntgen resultatene hans. Han har fått A hofter og albuer, jippi! Så da er alt lagt tilrette for et aktivt liv for oss begge:)

Ellers så nyter vi våren, er fantastisk herlig å ha hund på denne årstiden. Tenk jeg har nesten hatt hund i ett år nå, utrolig så fort tiden går!

1 kommentar:

  1. Hihi - vet akkurat hva du mener! Helt sprøtt å tenke på at for 1 år siden, så ventet vi spent på lille Zanto'en vår og talte ned dagene til han kunne hentes.....tiden flyr!
    Så spennende med kurs! Hvilke kurs går dere på? Har ikke sett deg hverken i Eidsvåg eller på Varden? Jeg skal være flink og stille hveeeer tirsd og onsd nå fremover....bli med da vel! Klem klem

    SvarSlett