tirsdag 30. desember 2008

Juleferie:)

Jepp, jeg koser meg masse i ferien. Får leke med både tobente og firbente. I dag har jeg lekt med en berner sennen jente på fem måneder...og gjett om vi koste oss. Hun syntes at jeg var vel ivrig, så tilslutt gjemte hun seg under en busk (forstår meg ikke på jenter)...men tror du hun slapp unna, neida:) Så da løp vi litt om kapp og ble ordentlig utslitte begge to! Blir nok flere lekestunder med henne håper jeg, bor nemlig ikke så langt fra oss.
Ellers så koser jeg meg på turer og med litt trening. Er så heldig at vi har bodd en del hos "mormor" og "morfar" og da er det jo enda flere jeg kan kose med.
Ønsker dere alle en fortsatt fin jul og et godt nyttår!

2 kommentarer:

  1. Hallo Bror Casper! God Jul og Godt Nytt År! Jeg hadde veldig lyst å sende ut julebilde av meg til alle med en koselig julehilsen men Aiyana har vært en "Bah humbug Scrooge"... ganske gretten... i hele jula... så jeg fikk ikke lov. I tillegg er jeg liksom "grounded" for tida.... hus arrest heter det, fordi jeg er så "rampete" og stikker av fra lekeplassen ovenfor huset for å leke med alle de andre dyr i skogen. Huff, det har ikke vært så koselig her i jula, men men, Aiyana sier at den 1. januar blir alt bedre og vi får et nytt liv! WOW WOW WOW, det høres ganske lovende ut! Voff voff, ha en super dag! River

    SvarSlett
  2. Hallo Casper. vi har ikkes ett at du har kommetd eg på nett. DET ER KULT!! Håper å se mange bilder av deg i det nye året. Alphi i Drøbak

    SvarSlett