tirsdag 6. januar 2009

Stakkars meg....

På lørdag var jeg og Cecilie på morgentur. Og da klarte jeg å kutte meg i poten, snufs... vi vet ikke hva jeg kuttet meg på fordi det var snø, men var nok trolig ikke glass. Blødde en del så heldigvis kom Rune å hentet oss slik
at jeg skulle slippe å gå hjem igjen. Så da bar det avgårde til dyrlegen, og der ble jeg bedøvet og sjekket. Kuttet var på langs og ikke så langt ned der som vi har blodårer så jeg ble ikke sydd eller noenting heldigvis. Fikk på bandasje og beskjed om å holde meg i ro. Ifølge dyrlegen kunne det ta 24 timer før jeg våknet skikkelig, men etter fire timer var jeg i full aktivitet igjen (heter jo tross alt Boomerang, hihi). Men syntes sååå synd på meg selv så jeg gren hele lørdagen og stoppet kun når Cecilie koste med meg i sofaen.
Så no holdes jeg mest mulig i ro, og får ikke mine vanlige turer i tillegg får jeg medisin (antibiotika). Så jeg har masse energi, gjør visst Cecilie litt gal innimellom, hehe. Men hun har funnet på en del nye leker til meg og søk i stuen etter godbiter..nam...nam:) Men det verste er egentlig at jeg må ha på meg potesokk når jeg skal ut...hater det og vil ikke ha den på. Så Cecilie får et fæla strev hver gang vi skal ut av døren, for jeg er visst ikke samarbeidsvillig;)
Skal få lagt ut en del bilder og fortelle hvordan det gikk på nyttårsaften etter hvert (gikk veldig fint altså)!

2 kommentarer:

  1. Hallo, Caspar, stakkars deg, men flotters med hodebryaktiviteter inne da. Dessuten er du noks nart klar for full fart ute igjen :-) GODT NYTT ÅR fra Alphi i Drøbak

    SvarSlett
  2. God bedring bror Casper! Voff, River

    SvarSlett