søndag 18. januar 2009

Ni måneder

Ja i dag er jeg altså ni måneder:) Veier 31,6 kilo og er på vei til å bli stor gutt!! For det meste er jeg en ordentlig kose gutt, men også en liten ramp innimellom. Det beste jeg vet er å leke ute i hagen sammen med Cecilie, men har blitt altfor lite av det i det siste. Jeg blir nemlig holdt inne fordi foten min er ikke er bra enda. Har på ny vært hos veterinær og der har de sydd foten min..kjipe greier. Men bare ni dager til jeg skal fjerne stingene og forhåpentligvis er bedre!
Er visst nemlig en prøvelse for Cecilie å holde meg noenlunde i ro. Jeg er av den aktive typen nemlig, elsker når vi skal trene. I det siste har det blitt mye trening nemlig, for å slite meg ut litt. Vi øver på å stå og også en del med target stick (klikkertrening). Grunnen til at jeg står så mye er at vi skal på utstilling i midten av februar...hjelp!!!! Cecilie har ikke greie på det i det hele tatt, men hun hadde lyst til å prøve det en gang. Hun sier at uansett hvordan det går så vil jeg for henne være den vakreste i verden:)

Ellers så har regnet kommet til Bergen igjen. Det eneste gøye med regnet er når vi skal tørke meg når vi kommer inn igjen. Jeg elsker å tygge på ting og skal helst ha hele håndkle. Så River du er ikke den eneste som liker å tygge på hånkler osv, jeg er også en ekspert:) Er nesten sånn at Cecilie begynner å lure på om jeg fortsatt holder på med tannfelling, hihi!
Jeg er også en utspekulert sko tyv. Til og med på jobben klarte jeg å få tak i noen sko her om dagen. Cecilie satt i telefonen og jeg fant ut at jeg måtte finne på noe. Så jeg stakk avgårde og fant noen sko inne på et kontor. Tok de med meg og løp til sengen min for å spise på de. Men Cecilie tok de raskt fra meg og fant ut hvem det var sine. Så da ble det en vanlig leke på meg..hmm.. Er vanligvis veldig snill på jobben altså, ligger stort sett å sover. Og så har jeg ikke lov til å vandre omkring, må holde meg slik at Cecilie ser meg.. det vet jeg altså men er litt fristene av og til og vandre litt rundt omkring.

Koser meg på teppe i gangen, var så varmt i stuen
Her vasker "morfar" bilen til Cecilie, jeg følger med at han gjør det ordentlig:) Kommer du med børsten Cecilie? Jeg vil heller leke, sukk!!



Her koser vi oss, og jeg har fåt ny ball, jippi



Her har jeg akkurat våknet etter bedøvelsen, er veldig synd på meg altså!














3 kommentarer:

  1. Å uttrykket på det nederste bildet kjenner jeg så godt igjen far Alphi. Nydelig gutt, Utstilling er kjempespennende, husk at de andre hundene og eierne du møter har "juksa" og øvd masse, og uansett er du sikkert aller vakrest Casper. Kanskje dere gjennom retrieverklubben der borte kan finne noen treningskompiser som øver litt på utstilling? UANSETT lykke lykke til. Hislen eva og Alphi

    SvarSlett
  2. Hei Casper og Cecilie! Så fin blogg og flotte bilder av vakre Casper :o) Riktig, riktig god bedring med foten - når du er ordentlig frisk og fin, vil vi gjerne møtes til tur og lek ;o) Stor klem fra Elín - og mange smasker fra Zanto

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har blitt skikkelig proff webmaster på bloggen din Casper :-) Håper det går bedre med labben nå! Fin bandasje har du fått. Skal bli gøy med utstilling, jeg synes du er nydelig Casper! :-) Klem, Aiyana

    SvarSlett