onsdag 7. januar 2009

Litt bilder av meg...

Har ikke akkurat blitt tatt så mange fine utebilder av meg i det siste. Er jo mørkt stort sett alltid når vi er ute. (Gleder oss til lysere tider) Så blir noen innebilder som dere ser. Her inspiserer jeg kjøkken gulvet..kanskje jeg finner noen godbiter, nam nam
Må betrakte den fine utsikten fra sofakroken til "mormor" og "morfar". Kanskje det er noen katter der ute!


Her har dere meg og bestevennen min Thea på fire år (vi har til og med bursdag på samme dag). Dette er Cecilie sin niese og hun er min "kusine":) Vi koser oss masse sammen og har blitt bestevenner. Her har Cecilie fotografert oss på nyttårsaften (ikke lett å fotografere disse to sammen for de har som oftest ikke tid) Thea har kledd seg ut som pippi og skal gå nytårsbukk.
Nyttårsaften var forresten kjempe spennende. Det ringte jo på døren hele tiden, og jeg måtte selvsagt ta godt imot julebukkene. De sang til og med til meg og det synes jeg var kjempe artig ( halen logret som bare det). Fikk til og med kos av noen av barna. Bare synd de gikk ganske raskt, men ikke lenge etter kom det flere. Raketter var jeg iallefall ikke redd for, var tonnevis her. Måtte se litt på de, men gikk veldig raskt å la meg igjen men fikk nå sagt godt nyttår før jeg snorket videre.


Her har dere meg på nyttårsaften i kjent sove stil;) Slapper av og nyter livet!!



Her øver jeg og Cecilie på å stå. Hun har nemlig kjempe lyst til å stille meg ut til våren ( og kanskje allerede i februar). Kanskje ikke helt vellykket her, men jeg prøver så godt jeg kan iallefall.



1 kommentar:

  1. Heldig gutten som får lov å være opp i sofaen! OGSÅ har han biabed hundesengen - WOW - den beste hundesengen som finnes! Godt å høre at det gikk så bra på nyttårsaften, høres ut som dere har hatt super koselig med unntak av uhellet på labben da, det var virkelig synd. Ønsker Casper god bedring. Stå på med stå trening, HERLIG at du har lyst å stille Casper ut! Hilsen fra oss :-)

    SvarSlett