tirsdag 22. september 2009

Bilder

Siden Casper er nyklippet bestemte jeg meg for å ta noen bilder av han her forrige dagen. Ble en artig opplevelse da han var helt sikker på at vi skulle trene. Så han tilbudte den ene grunnferdigheten etter den andre. Har muligens tenkt meg på utstilling på søndag, så visst han da begynner med grunnferdighetene kan det bli artig;) Han har jo ikke tid til å stå i ro, så bli øvelser jobber jeg mye med for tiden:)

Ellers så har det blitt lite trening på oss i det siste. Jeg har fått en skade i nakken, så har omtrent lagt på sofaen i to uker. Så er glad jeg har en familie som stiller opp og går turer med Casper:)
Men nå er vi begge i toppform igjen, så no skal det trenes som bare det foran neste kurs helg!

















1 kommentar:

  1. Det ble en nydelig trimme jobb gjort på Casper! Ser flott ut! Praktisk også, med alt dette regnværet??!! :-)

    SvarSlett