onsdag 30. september 2009

En artig helg

I helgen har det vært utstilling her i Bergen. Kunne egentlig ha stilt Casper både om lørdagen og søndagen, men bestemte meg for kun å melde han på om søndagen. Hadde ikke akkurat de største forhåpningene om at han skulle gjøre det noe bra siden jeg hele tiden har fått høre at han må utvikle seg mer. Men tenkte no at det kunne bli bra miljøtrening siden det er lenge siden sist.

Dommeren var Andrzej Stepinski og det var Norsk Retrieverklubb Bergen og omegn som arrangerte. Casper fikk følgende kritikk:

Medium size dog with ex bone,nice topline,good reach of neck. Very good ang both ends.rather close behind.to much loose in front even for his age.Masculine well shaped head.very nice expression,steps long enough and enough drive from reare.
Han fikk følgende plassering: 1JK2JKK CK
Jeg har jo ikke akkurat satt meg inn i disse sløyfe fargene på utstilling. Så når jeg fikk en rosa sløyfe ante jeg ikke hva det betydde:) Men fikk etterhvert vite at det var CK. Bra man har en oppdretter å ringe når man ikke har peiling på om eller når man skal inn i ringen igjen (takk Aiyana:) ). Burde vel kanskje ha satt meg inn i det, men trodde aldri i livet at Casper skulle få CK. Men vi hadde det veldig artig og Casper var super flink i ringen.
Nå driver vi å lader opp til helgen igjen. Vi skal på trenerkurset vi går på hele helgen. Er nest siste kurs helg så det nærmer seg slutten desverre. Vi skal også få delt ut den skriftlige eksamensoppgaven, så det blir spennende. Ellers så består dagene i mye trening, det går sakte men sikkert fremover:)

2 kommentarer:

  1. Gratulerer så masse med CK, Cecilie & Casper!!! STILIG!!! Er kjempe stolt av dere :-) Aiyana

    SvarSlett
  2. GRATTIS grattis Ceicilie og Casper. Dere er utrolig flink assa. HURRA for dere. Her erd et travelt med valpelevering. TAKK for hilsen i valpebloggen. Det blir rart når det plutselig er over.

    SvarSlett