lørdag 7. februar 2009

Snøen har kommet!!

Endelig har den kommet..snøen som jeg har ventet sånn på:) Er kjempe gøy å leke ute i snøen..bare elsker det. Jeg og Cecilie har vært masse ute den siste tiden for hun også liker å leke i snøen..kaster til og med snøballer på meg, men jeg fanger de som oftest!

Har vært en veldig travel uke. Jeg har lekt med en golden gutt, vi har trent hos Canis og vi har vært i retriever klubben. I tillegg så har vi trent med klikkeren. Så har nesten ikke vært en dag uten at vi har gjort noe. Så i går sovnet både jeg og Cecilie på sofaen etter jobb:)



Jo flere som koser jo bedre er det. Gjett om jeg koser meg her:)





Her spiser jeg "morfar" sin Crocs;)


En trøtt type!!





Snø er gøy!!


1 kommentar:

  1. Hihi - jeg elsker også snøen! Det er så morro - men litt tungt å hoppe rundt når det er masse snø, da blir de lange bena mine plutselig så korte..hehe...håper å se deg snart igjen - alltid kjekt å treffe deg og mamsen din ;o) Sleik fra "løven" Zanto ;o)

    SvarSlett