onsdag 11. mars 2009

Skogsturer

Den siste uken har jeg og Cecilie koost oss på skogsturer. Jeg har fått løpe fritt og har hatt det kjempe kjekt. Matmor har nemlig oppdaget noen flotte skogsstier to minutters gange fra der vi jobber. Så der skal vi visstnok gå ofte på tur fremover. Vi har dessverre ikke hatt med oss kameraet da det har vært skikkelig bergensk vær i det siste (regn), så vi får ta noen bilder når været blir bedre. Været har ført til at vi begge har vært helt svarte ved tur slutt. Så på fredag skal jeg visstnok dusjes, noe jeg virkelig hater:(Har ikke helt oppdaget vannets gleder enda, selv om Cecilie har lært meg å leke litt i små elver i det siste.

I dag har vi vært i retriever klubben og trent. Matmor er egentlig syk med feber og greier...men hun mente jeg måtte få meg en treningsøkt blant andre hunder, er nemlig litt lenge siden sist.
Så vi var vel der i tre kvarter, noe som var mer enn nok for den tobeinte i familien.

Til helgen skal jeg i bursdagsbesøk sammen med en belgisk fårehund jente på fire måneder. Vi har ikke truffet hverandre tidligere, så det blir spennende..gleder meg. Hun skal definitivt bli en av mine nye lekekamerater, elsker damer jeg nemlig, hihi.

Kos fra Casper

2 kommentarer:

  1. Å så deilig med turer i skogen, gleder oss til å se bilder :o) Hadde en annen avtale i går, ellers hadde vi vært på trening - håper dere hadde det kjekt :o) Klem klem

    SvarSlett
  2. Jeg kjenner igjen de øynene... Tro kopi av søster Alphi i Drøbak :-)

    SvarSlett